برنامه اجرائی باشگاه کوهنوردی و طبیعت گردی سالار یزد (کسنویه) در شش ماه اوّل سال 1403

جهت دریافت برنامه به ادامه مطلب مراجعه نمایید.  


برنامه اجرائی باشگاه کوهنوردی و طبیعت گردی سالار یزد (کسنویه) در شش ماه اوّل سال1403

جهت دریافت عکس در سایز اصلی بر روی آن کلیک نمایید



نظرات 6 + ارسال نظر
مهدی صمیمی پنج‌شنبه 28 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 11:01 ق.ظ

با سلام و با آرزوی سالی خوب و پر برکت برای شما خانواده و خانواده همنوردان عزیز و با تشکر از زحمات و برنامه ریزیهای صورت گرفته بهترینها را در سال جدید برایتان آرزومندم

میلاد جمعه 30 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 08:36 ب.ظ

ما هم میتونیم تو این گروه کوهنوردیتون عضو بشیم یا نه؟

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09131533075 حمیدرضا سالاری تماس حاصل فرمایید

بیطرف یکشنبه 7 دی‌ماه سال 1393 ساعت 09:07 ق.ظ

با سلام و عرض خسته نباشید
همیشه از برنامه ها و عکسهایتان لذت میبرم و از این بابت تشکر میکنم
نکته ایی که میخواستم اشاره کنم اینکه از سال گذشته شهرستان (صدوق) به شهرستان اشکذر تغییر نام یافته است لطفا در صورت امکان اصلاح فرمایید.
با تشکر مجدد

دهقان منشادی جمعه 1 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 01:19 ق.ظ

درود و خداقوت به همنوردان عزیز یزدی و گروه سالار و نظام مهندسی.
برای شما از خدا توفیق بیشتر و موفقیت روز افزون آرزو دارم.
من مرتب مطالب سایت شما رو پیگیر هستم.

به امید اجرای برنامه مشترک در آینده نزدیک.

دهقان منشادی - از گروه کوهنوردی آرش شیراز!

اسماعیل خدابخشی دوشنبه 20 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 08:07 ق.ظ

با سلام و عرض ادب و احترام...اسماعیل هستم از شهرستان طبس .کل صعود ها ی که گروه انجام داده بود رو مشاهده کردم . تشکر می کنم از دوستی که این عکس ها رو گذاشته واقعا نگاه کردن به عکس های برنامه های اجرا شده واقعیت ها رو نشون میده ...خیلی لذت بردم.از مدیر گروه وسایر دوستان تشکر می کنم ...خیلی دوست دارم در برنامه های گروه شرکت کنم .انشالله...طبس اومدین من در خدمت دوستان هستم

علی جلالی جمعه 31 مرداد‌ماه سال 1399 ساعت 08:51 ب.ظ

با سلام
تشکر از گروه پر انرژی سالار صعود خوبی در 31شهریور داشتیم .ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد