گزارش و عکس های برنامه اجرایی برفخانه طزرجان یزد در تاریخ 94/11/02

گزارش و عکس های برنامه اجرایی برفخانه طزرجان یزد در تاریخ 94/11/02 به سرپرستی حمیدرضا سالاری (09131533075) و سرگروهی رضا بخشی جمعاً 48 نفر.

 

توجه: برنامه این هفته گروه کوه سفید علی آباد و نصرآباد به جای بام تفت در تاریخ جمعه 94/11/09

مشروح گزارش و عکس ها در ادامه مطلب  

این برنامه با 3 دستگاه مینی بوس و 2 دستگاه وسیله سواری شخصی ساعت 6 صبح از میدان باهنر حرکت- ساعت 7:30 شروع کوهپیمایی از مسیر دره جهادی که بعد از چشمه آخر در طول مسیر پوشش برف شروع و نهایتاً در اطراف جانپناه برفخانه به حدود 50 سانتیمتر و بعضی از جاها کمتر و بیشتر برف داشتیم- رسیدن به جانپناه ساعت 11 – برگشت ساعت 12:30 که قسمتی از مسیر را بصورت سرسره از روی برف گذشته و نهایتاً ساعت 14:30 رسیدن به پائین دره جهادی و پایان برنامه.

لازم بذکر است که در این برنامه جمعی از دانش آموزان دبیرستان نیکپور به سرپرستی سید حسن سالاری و مدیر آموزشگاه آقای مزارعی که همگی آن ها موفق به صعود تا جانپناه برفخانه شدند و همچنین تجربه خوبی بود تا در برنامه های زمستانی و برفی با تجهیزات مناسب فصل و آمادگی بیشتر و توجه به تذکرات اولیه مسئولین جهت شرکت در این اردوهای کوهنوردی داشته باشند تا از اجرای برنامه لذت بیشتری ببرند.

در پایان باز متذکر می شوم این اردو تجربه خوبی باشد جهت شرکت در برنامه های آینده – ارادتمند شما سالاری

(ارتفاع پای کوه و شروع کوهپیمایی حدود 2500 متر – ارتفاع جانپناه 3200 متر – صعود ارتفاعی حدود 700 متر)

تعدادی از عکس های برنامه اجرایی از شروع کوهپیمایی – در طول مسیر صعود و فرود – استراحت و صرف صبحانه و برگزاری نماز جماعت داخل جانپناه با پیش نمازی یکی از روحانیون کوهنورد.
















نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد