گزارش و عکس های فوق برنامه صعود به قله شیرکوه یزد در جمع گروه ارتش جمهوری اسلامی ایران در تاریخ 95/09/04

گزارش و عکس های فوق برنامه صعود به قله شیرکوه یزد در جمع گروه ارتش جمهوری اسلامی ایران در تاریخ 95/09/04 به راهنمایی حمیدرضا سالاری (09131533075).

 

 

مشروح گزارش و عکس ها در ادامه مطلب 

 

این برنامه  به مناسبت هفتم آذر روز نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران صعود مشترکی بین نیروهای هوایی، زمینی و دریایی ارتش جمهوری اسلامی به میزبانی نداجا درمنطقه کوهستانی شیرکوه برگزار شد.
در این صعود یک روزه که با همکاری هیآت کوهنوردی استان یزد با راهنمایی حمیدرضا سالاری(عضو هیآت رئیسه) و سرپرستی ناخدا یکم سید علی موسوی و راهبری سرهنگ نادر رمضانی دبیر هیآت کوهنوردی ارتش ج ا ا انجام شد 30 نفر از نیروهای منتخب و ورزیده آجا در شرایط جوی نامناسب و درهوای منهای 30 درجه با ذکر دعای فرج آقا امام زمان موفق به صعود قله 4076 متری شیرکوه یزد شدند.

شروع کوهپیمایی ساعت 6:30 – رسیدن به پناهگه ساعت 10 صبح – صعود به قله ساعت 12:30 – برگشت به پناهگاه ساعت 15 – برگشت به پای ماشین و پایان برنامه صعود ساعت 18 . لازم به ذکر است که بعلت بارش کم برف در ارتفاعات شیرکوه و سرعت باد شدید در طول مسیر و قله حدود 30 الی 70 کیلومتر برساعت یک صعود کاملا زمستانه را تجربه کردیم که تعدادی از عکس های این صعود را ملاحظه می فرمائید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد